1-برآورد هزینه 19567344175ریال که از محل اعتبارات ابلاغی تامین می گردد و مکان اجرا مطابق شرایط و ضوابط به نامه شماره 900/1404/11735مورخ 2/2/1404صادره از معاون محترم توسعه مدیریت ومنابع بهزیستی کشور در استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد.
2-مدت پیمان : از 1/1/1404لغایت 29/12/1404به مدت 12 ماه ،مطابق با عقد قرارداد قانونی .
3-تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: ارائه اصل ضمانت نامه بانکی معتبر به مبلغ ( 1956734410 ) ریال که بایستی در سامانه الکترونیکی دولت اسکن، بارگذاری و تحویل حراست اداره کل بهزیستی استان گردد.
4-زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ 31 /2/1404لغایت4/3/1404 در بستر سامانه به مدت 5روز کاری .
5-زمان تحویل اصلاح و پیشنهادات : از تاریخ 14/3/1404 به مدت ده روز کاری.
6-زمان تشکیل کمیسیون مناقصه : متعاقبا اعلام خواهد شد.
7- شرکتهای سهامی عام، خاص و تعاونی ها وموسسات خیریه شرکت کننده در مناقصه که براساس قوانین مربوطه تشکیل شده اند و فعالیت دارند و الزاما می بایست مجوز انجام فعالیت های تخصصی مورد مناقصه( مشاوره ای، مددکاری، روانشناسی و مشاورحقوقی) از سازمان بهزیستی را دارا باشند. همچنین شرکت های متقاضی می بایست دارای تاییدیه صلاحیت رتبه خدماتی ودارای تاییدیه صلاحیت ایمنی از وزارت کار،تعاون ورفاه اجتماعی باشند.
8-نحوه ارسال پیشنهادات :
1-8 پاکت (الف) شامل ضمانت نامه بانکی معتبر به مبلغ 1956734410 ریال در سامانه تدارکات به آدرس www.setadiran.Ir بارگذاری گردد و همچنین به صورت لاک و مهر شده تحویل واحد حراست سازمان گردد .
2-8 پاکت(ب) اسناد مناقصه شامل:اسکن اساسنامه شرکت و فرم منع مداخلات کارکنان دولت و فرم ارتشاء ، برگه فراخوان مناقصه عمومی(ممهور باشد) و دیگر اسناد هویتی (کپی شناسنامه و کارت ملی) و مدارک مرتبط خدمات مذکور به صورت الکترونیکی و درسامانه تدارکات دولت به آدرس www.setadiran.Ir بارگذاری گردند. (ضمنا تمامی مدارک اسکن شده برابر اصل باشند).
تبصره :جهت تطبیق اصل با اسکن ، برنده مناقصه قبل از عقد قرارداد موظف به ارائه اصل مدارک و اسناد بارگزاری شده میباشد.
3-8 پاکت(ج) حاوی برگ پیشنهاد قیمت می باشد که فقط به صورت الکترونیکی درسامانه ستاد( تدارکات الکترونیکی دولت )به آدرس www.setadiran.Ir ثبت گردد.
4-8 به پیشنهادهای مخدوش و فاقد مهر و امضاء ترتیب اثر داده نخواهد شد.
5-8 بعداز جلسه کمیسیون مناقصه و تعیین شرکت برنده، مبلغ 10 درصد کل قرارداد مذکور بعنوان ضمانت حسن انجام کار تحویل واحد ذیحسابی سازمان گردد.
6-8 برنده مناقصه موظف است بعداز دریافت ابلاغ کتبی مبنی بر برنده شدن در کمترین زمان ممکن (حداکثر5روزکاری) با معرفی خود به حوزه تخصصی نسبت به عقدقرارداد رسمی اقدام نماید.
7-8-در این مناقصه ،حق ماموریت ونوبت کاری وسایر بندهای قانونی حقوق ودستمزد در نظر گرفته شده وبرنده مناقصه مکلف به اجرا می باشد.
9- در صورت عدم تامین اعتبار از طرف اداره کل بهزیستی ،برنده مناقصه می بایست دارای تمکن مالی حداقل به مدت 2 ماه جهت پرداخت حقوق و بیمه نیروهای مذکور را دارا باشد.
10- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
11- هزینه جریمه احتمالی و تاخیر پرداخت حق بیمه فروردین و اردیبهشت ماه سال 1404به عهده برنده مناقصه می باشد.
12- با توجه به تبصره 2 ماده 4 آیین نامه اجرایی بند الف ماده 25 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه ،جهت رونق و توسعه متوازن منطقه ای، دستگاه اجرایی مناقصه گزار، بایستی ترجیحاً در گستره جغرافیایی محل خدمت خود نسبت به خرید خدمات اقدام نماید.
13- در صورت شرایط خاص و ابلاغیه های کشوری نظیر تبدیل وضعیت نیروهای روان شناختی ومشاوره ای (مشاوره تلفنی 1480 وحضوری)از شرایط خرید خدمت به استخدام رسمی ،قرار دادی یا پیمانی ، قرار داد شرکت برنده با دستگاه به صورت یک طرفه فسخ خواهد شدو برنده مناقصه حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
تمامی آیتم ها و شرایط مربوط به شرایط برگزاری مناقصه فوق مورد تایید اعضای ذیل می باشد.
شرایط قرارداد مورد تایید شرکت کننده می باشد .
نام و نام خانوادگی شرکت کننده:
مهر/امضا












نظر شما